Login    Forum    FAQ

Board index » General Offroading Forums » Wheeling, Offroad Events, Land Use, Competitions




Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
 Post subject: Snow Wheelin!
 Post Posted: Tue Feb 09, 2010 7:35 pm 
Goin out to the Patlands.Anyone that's been there and has me or ryans number give me a call before you head out.We will be out there for a few hours anyway.Give me a call and I'll let ya know if we are still there :tu2:


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Tue Feb 09, 2010 7:58 pm 
you are going out today? Or are you going this week, weekend?


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 12:09 am 
we went tonite, snow was deep and caused me to crush a fender or was it my fault :?

eather way it was a blast, so was North Side parking lot. spin


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 12:15 am 
Yeah we went out there today,sorry I didn't specify :doh: The snow was getting deeper by the minute out there.The drifts on the county roads were nice also.Had a good time.Ryan got in a sticky situation but we got him out with minimal damage.I will post up in advance next time if possible,tonight was just a hey it's snowin let's go play kinda thing.


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 12:16 am 
Northside was the shit :2up:


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 12:43 am 
Offline
Male nurse in training
User avatar

Joined: Sun Feb 06, 2005 12:03 am
Posts: 1006633
Location: Fort wayne
you fukkers north side is right down the road from me! Boogers and shit!! I played there too Boogers and shit!!

spooled YJ in the snow...oh ya Boogers and shit!!

_________________
2016 JKU with some stuff


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 12:47 am 
hey now Northside is my stomping grond, i lived around here first. lol i am right behind the school by the river.

what ya say Alan, lets have a drift comp over who gets rights to the lot. :eyebrows:


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 1:03 am 
Boogers and shit!! spool this alan Boogers and shit!!!
Boogers and shit!! how about some turf wars between you and fatbags Boogers and shit!!


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 10:09 am 
I come and watch that, lol Its like stomp the yard with 5,000 lbs. Jeeps, But next time you go to just play give me a call


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 11:10 am 
Offline
Dirty tranny

Joined: Sat Apr 05, 2008 11:03 am
Posts: 1829
Location: ft wayne, indiana
[quote="Mr.ChevyFatBagz"]hey meow Northside is my stomping grond, i lived around here first. lol i am right behind the school by the river.



i'll have you know i was stomping around them there grounds @ northside 20 yrs ago hell there was no parking lot out there when i went there although we did have a smoking area :eek2:

p.s. mr fatbagz dont leave a canoe laying around outside some drunk high school kids may take it down river to get to the 7-11/tennesse mart quicker lmao ahhh good times :? "river rat true & proud"

_________________
REMEMBER:
BE GOOD!
AND IF YOU CAN'T
BE GOOD AT IT!!!!![/color]

GOD,
grant me the serenity to accept the impossible trails i cannot crawl, the courage to crawl the twisted trails i can, and the wisdom to keep the tire side down!


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 1:30 pm 
Offline
Jeeper in IN
User avatar

Joined: Sat Jun 13, 2009 11:04 am
Posts: 150
There's only one true River Rat, and thats me........

_________________
95 ZJ 5.2 31" TSL swampers
216,000 miles and it still rocks out with its hand out...

I do work.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 1:47 pm 
Offline
Male nurse in training
User avatar

Joined: Sun Feb 06, 2005 12:03 am
Posts: 1006633
Location: Fort wayne
Wow sounds like we have some people other than me that went to Northside on here, cool Boogers and shit!!

I'd almost bring the cherokee...that fukker can go through some snow I was surprised...snow is all caked up around the rims and front end

_________________
2016 JKU with some stuff


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 4:38 pm 
Offline
spackled
User avatar

Joined: Tue Jan 30, 2007 11:24 pm
Posts: 1186
Mr.ChevyFatBagz wrote:
hey meow Northside is my stomping grond, i lived around here first. lol i am right behind the school by the river.

what ya say Alan, lets have a drift comp over who gets rights to the lot. :eyebrows:


Spent several summers in that area too, but mine was 30 years ago. (has it been that long?) :?

_________________
Lo mi. 78 CJ5, no rust, Lots of dents. 96 XJ 2dr.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 10, 2010 5:58 pm 
Offline
Jeeper in IN

Joined: Sat May 03, 2008 3:40 pm
Posts: 305
Location: fort wayne
its been over 25 years since i used it for my stomping grounds.looks totally different now.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Thu Feb 11, 2010 11:15 am 
Offline
Giggling Little Schoolgirl
User avatar

Joined: Wed Dec 22, 2004 5:29 pm
Posts: 2471
Location: Fort Wayne, IN
went there too... and i'm in on this drift comp...... i will kick some arse.... no swaybars and all!!!! :eek2:

_________________
just another TJ on 35's...
full custom "Get Bent Kustoms" roll cage
very slow 1 ton project in the works...


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Thu Feb 11, 2010 11:53 am 
Offline
Jeeper in IN
User avatar

Joined: Thu Feb 04, 2010 3:50 pm
Posts: 100
Location: Fort Wayne, IN
I'm down to watch for watchin' too. Riverrats for life!!!

_________________
'96 xj 4.0 high output
rollin' on 33x12.5r15
bushwacker flares
6" teraflex longarm lift
arb winch bumper/no winch YET
bought as is, but will never be done!!!


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Thu Feb 11, 2010 5:00 pm 
Offline
Jeeper in IN
User avatar

Joined: Sat Jun 13, 2009 11:04 am
Posts: 150
I didnt go to Northside

_________________
95 ZJ 5.2 31" TSL swampers
216,000 miles and it still rocks out with its hand out...

I do work.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Thu Feb 11, 2010 6:31 pm 
Man we need a non plowed lot to play in.Anyone know any good ones?Chi Chi's old lot next to Argraves is fun but super close to washington center!I may be able to get some cones and my bro to bring the Subie.Snow Drift comp sounds fun....I can work a wheel let me tell ya regardless of the vehicle :)


Top 
  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Fri Feb 12, 2010 2:52 am 
Offline
Baby puncher
User avatar

Joined: Sun Nov 14, 2004 11:26 pm
Posts: 3510
Location: LEO
lol even though i'm usually security there try the old marsh parking lot. just dont break anything...but it is kinda close to maplecrest and the cops live at that bp station...or the old value city on coliseum...I could go play, but i'd only have 2 wheel drive...boo...one f-ing problem after another.

_________________
03 WJ, IRO 4" Critical Path Long Arm, 265/75/16 KM2's, IceLand OffRoad high clearance winch bumper w/xrc8 winch.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Wed Feb 17, 2010 1:09 pm 
Offline
Jeeper in IN
User avatar

Joined: Thu Feb 04, 2010 3:50 pm
Posts: 100
Location: Fort Wayne, IN
for those that are interested...there is an unplowed lot across the street from UPS on Indepenence Dr. If your unfamiliar with the area. It is off Goshen Rd. where the post office is.

_________________
'96 xj 4.0 high output
rollin' on 33x12.5r15
bushwacker flares
6" teraflex longarm lift
arb winch bumper/no winch YET
bought as is, but will never be done!!!


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Snow Wheelin!
 Post Posted: Mon Feb 22, 2010 1:00 am 
Offline
NOT a Mexican
User avatar

Joined: Thu Apr 09, 2009 9:50 am
Posts: 181
Location: Ft Wayne IN
and, if yer not on goshen road.....:flipoff2:

....I had to

_________________
"The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on"


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ] 

Board index » General Offroading Forums » Wheeling, Offroad Events, Land Use, Competitions


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron